Het nieuwe logo van Landal Door redactie op 12-07-2024

Landal heeft een nieuw logo en een nieuwe identiteit met een vertrouwde naam. Er is een video ontwikkeld waarin je wordt meegenomen in de transformatie naar het nieuwe merk Landal (zonder GreenParks) Landal - Nederlands on Vimeo.

Het nieuwe sterke merk voor de meer dan 300 vakantiebestemmingen in 13 landen krijgt een internationaal bekende naam, Landal. De nieuwe purpose ‘Give everyone the freedom to find their Happy Place’ leidt het nieuwe merk. De organisatie geeft een sneak preview van het nieuwe logo. Het nieuwe logo met een duidelijke link naar ‘pauze nemen’ en is symbolisch waarvoor het bedrijf staat. De visuele identiteit wordt nog verder ontwikkeld en zal later dit jaar voor het eerst in gebruik worden genomen. Gasten zullen het nieuwe merk en het logo vanaf volgend jaar in het landschap zien verschijnen. De mascottes Koos en Bollo worden vrienden, waarbij Koos een prominente rol zal innemen.

‘Live the new brand’

Gedreven door de purpose ‘We give everyone the freedom to find their Happy Place’, streeft het nieuwe Landal naar verdere internationale groei en het bieden van een heerlijke vakantie voor elk gezelschap op elk moment. Samen met de 5.000 collega's op alle bestemmingen en kantoren zorgt men ervoor dat elke gast zijn of haar Happy Place bij Landal vindt. Bij Landal staan vier kernwaarden centraal: ‘Feel at home’, ‘Together as one’, ‘Discover your nature’ en ‘Focus on what matters’. Deze waarden vormen zowel de cultuur als het merk en zorgen ervoor dat gasten, collega's en partners zich altijd thuis en welkom voelen.

Bollo en Koos konijn

Wat gaat er met Bollo en Koos gebeuren?

Een vraag die wij de laatste weken veelvuldig hebben gekregen: wat gaat er met Bollo en Koos gebeuren? Goed nieuws: ze blijven allebei en worden vriendjes! De mascottes zijn onwijs populair bij de gasten en daarom is ervoor gekozen dat ze allebei blijven op de landal vakantieparken. Koos zal een prominente rol innemen en biedt eindeloze mogelijkheden voor kinderen om plezier te hebben. Koos houdt van ontdekken en dat past uitstekend bij ons nieuwe merk.